Sparhem söker ny medarbetare

2018-10-05 11:58:53

Vi söker flera kundrådgivare till Sales Support för Sveriges nya fintech-bolag.
Vi håller nu på att bygga upp en ny säljorganisation och söker flera ambitiösa personer som kan jobba inom Sales Support med kundkontakter, säljstöd och rådgivning via telefon och mejl. För närvarande har Sparhem över 25000 medlemmar som alla behöver hjälp med frågor kring billigare el och hemförsäkringar. Vi söker både heltid och deltidspersonal i olika åldrar. Dina arbetsredskap är telefon, dator och olika kalkylmodeller. En vanlig arbetsdag innebär att kontakta våra medlemmar via telefon, vara en intresserad rådgivare genom att lyssna på deras behov och sedan lämna rekommendation på vilka av våra tjänster som passa dem bäst.
Du bör ha ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå, datorvana från Office programpaket och e-posthantering. Flytande svenska är ett krav för att kunna hantera alla typer av kundfrågor som återfinns bland våra medlemmar.
Vi ger dig intern utbildning för att kunna lyckas med Sales Support hos Sparhem. Viktiga grundegenskaper är dock:

  • Bra på att räkna och kalkylera
  • Tala flytande svenska.
  • Kundorienterad och serviceinriktad
  • Lätt för att hantera människor och jobba via telefon
  • Energi och viljan att prestera något utöver det vanliga

Detta erbjuder vi dig
Vi erbjuder en fast lön + provision med möjlighet till goda intjäningsmöjligheter. Du kan välja att arbeta heltid eller deltid. Arbetstiden är flextid mellan kl 10.00 – 19:00. Din arbetsplats är på centrala Lidingö. Du skickar din ansökan med bifogat CV till info@sparhem.se. Rekrytering sker löpande.

Vi jobbar för att få Sveriges mest nöjda kunder

Stäng Flera andra personer letar efter bättre just nu!
support

Vill du ha hjälp av en rådgivare?

Ring 08-791 00 91 eller mejla på support@sparhem.se